sweet 16 feelings typ ;)

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 and 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16
Eller ja, inte riiiktigt än. Men det blir ju inget på den riktiga dagen, så jag tar mig friheten att ta ut det i förskott :)

Alltså vilka underbara vänner jag har. Igår var det sushi och en maaassa godsaker, engagerat spelande av "Med andra ord" ;) som man väl får säga att Frida och Sofia halvt utklassade resten av oss i.. och så hade vi planerat ett tredje försök att se en läskig skräckfilm eftersom att vi har misslyckats totalt att hitta bra sådana två gånger på rad. Den här gången skulle vi se "the Grudge".. och hah vad vi fick för att vi har suttit och klagat på oläskiga filmer. Där satt vi och tittade i totalt mörker förutom ett stearinljus. Själv (och jag är inte ensam om detta ;) ) såg jag väl typ hälften av filmen. Resten av tiden höll jag för ögonen... haha. Jo jag vet ,jag är världens fegis, men i det här fallet måste jag¨få skylla lite på att det var mitt i natten...   Men mysigt var det i alla fall.
Och rejält firad kände jag mig också. De sjöng allt de kunde och fönstret var öppet, så två tanter som gick förbi utanför stannade och glodde på oss :)

Denna morgon var inte heller så pjåkig. Amandas cupcake till frukost ( herregud vad den var god) och lyssning på "Tunes of Thune"

<3 Tacktacktack
//Hanna

Kommentarer
Postat av: Cissi

grattis på födelsedagen, i förskott! vilken härlig födelsedag du kommer att få! X) att få vara i Frankrike på sin födelsedag är inte så dumt! \(OoO)/ men i allafall... vänta... hade ni födelsedagfest? varför bjöd ni inte mig för...? skojja bara! XD det är okej, jag ska ändå inte heller bjuda så många... jag fyller ju år två dagar föra balen och klänningar är inte så billiga... :o jaja, grattis i allafall! :D

2008-05-11 @ 02:13:11
Postat av: Linda

Fyller du år idag? Eller igår?
Grattis i alla fall!

2008-05-12 @ 06:31:02
URL: http://www.lindassblogg.blogg.se
Postat av: fri

grattis i förskott ;D;D

2008-05-12 @ 13:45:11
URL: http://www.lifeintimes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0