pluggpaus

Mitt i det halvhjärtade läsandet av biologiboken och mina tankar om att jag borde skriva på geografiarbetet tittade jag in lite här på bloggen, och vad fann jag? Jo, här har det hänt MASSOR sen jag var här sist ;) Kul det!

Idag var en väldigt average dag, utan spännande händelser, men även utan katastrofer, så man ska väl vara nöjd antar jag.
Det hela började med jympa då jag och Frida gjorde vårt bästa mot killarna i en höjdhoppstävling. Vi åkte ut först, men whateva', jag slog ju för sjutton personligt rekord: 1,25. Lite stolt är jag allt :P
Sedan fortsatte det med allt det vanliga och plötsligt skulle vi gå hem. Väl hemma tänkte jag att jag hade eeevigheter på mig innan jag måste gå till orkestern. Smart tänkt! Jag fick springa till bussen och gå det snabbaste jag kunde för att hinna...

Nu ska jag tvinga mig själv att åtminstonde kolla igenom mina gamla biologianteckningar, för det känns som att jag borde göra något sånt kvällen innan ett prov, men om någon lycklig människa där ute inte har något den behöver jobba med och har hittat hit till bloggen så kan jag rekommendera alla små skojiga filmer som lagts in på sistonde. Den med Beatles-intervjuen tycker ialla fall jag är kul :D

Ha det bra
//Hanna

Kommentarer
Postat av: fri

haha höjdhopp :) det var såå kul :D

2008-05-08 @ 16:49:06
Postat av: Anonym

Jag tog fan 140 :0
Jag svär jag hade tagit 145 om jag fått ett försök till :P

2008-05-08 @ 18:23:39
Postat av: Cissi

Hanna! Hanna! gissa vad! ... ... ... jag har en egen blogg nu! titta gärna förbi då och då ;D men jag har bara skrivit introduktion än så länge, men kom gärna förbi! den heter: www.thisismyday.blogg.se och lämna gärna kommentarer! :)

2008-05-09 @ 22:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0