peace love and varmpotatissallad

Woho toppen dag idag. Hanna, frida och jag ägde tekniken, vi bygger hus och vi har värsta arkitekt skills och har bigplans för planlösningen i den lilla stugan asså.
Åkte iväg på orienteringsträningen sen. En speciell sorts människor verkligen de där orienterarna, men det är mysigt i lagom dos, haha. Jag och sofia nr 2 hade värsta flyt i början och jag började tänka på något fint och skriva här om hur bra det går om man verkligen tror på sig själv och bara kör på.
Sen satte vi kursen lite för mycket åt öster och kom alldeles för långt på stigen än vad vi skulle. Vi sprang förbi minst 45 stenrösen, fram och tillbaka över kärr och genom blåbärsris. Jag började spela upp ett beachboys medley i huvudet och vi fick flyt igen, träningen avslutades med intervaller på nån stor stig på andra sidan kartan än dit vi skulle. Sofia har så bra kondis.. friidrottar intervaller är ingenting jag kan rekommendera. ;D

I bilen på vägen hem spelade de Rongedal på radion och humöret steg till tusen. Pappa berättade att försäkringen täckte de nyköpta ipodarna som blev stulna på flygplatsen på väg hem ifrån new york, så han kunde åka och köpa en fin åt bebbe så jag äntligen kan börja använda min. Så muahaha. äntligen får jag plats med all trevlig musik :D

Ni vill inte ens veta vad det bidde för middag. Idag slår lätt igår.. trots nationella provet :D:D::D



fia.

Kommentarer
Postat av: Cissi

me likin' it! jag tyckte att rönnerdahl skulle vinna, inte hero... inget i eurovision var egentligen bra, men de var minst dåliga i allafall! XD åh! jag gillade den där rubriken, kitschigt! ;D

2008-05-06 @ 21:47:06
Postat av: Hanna A-M

En speciell sorts människor?????? :o

2008-05-07 @ 17:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0