nivea oxygen

Jag vet. Trodde seriöst inte på den nya dagkrämen från Niveas koncept. Att syre i en burk skulle vara något bättre för huden. Extra syretillförsel nödvändigt? Man får ju redan massa syra bara  genom att gå ut genom dörren.

Men så idag, fick jag ett paket. Jag hade varit (lite random) med i en tävling (svara på en fråga + mejla på glamour.se) och så vann jag en egen! Blev rätt glad eftersom den kostar typ 130 spänn i vanliga fall. Så nu är det faktiskt upp till bevis. Ska prova. Eller har provat den redan, kunde inte bärga mig :p Då var den bra iaf, doftade gott. Men jag får se hur den är i längden.
Just nu använder jag annars Body Shops Vitamin E dagkräm och ibland en tonad dagkräm "young" från Nivea.

Vad tycker ni? Är det verkligen bättre med lite extra syre eller är det bara bluff?

puss / frida

Kommentarer
Postat av: fia

bluff lätt.. samma sak i alla burkar fast med olika förpackningar typ.
fast luktar den gott så varför inte? :)

2008-05-06 @ 21:15:18
URL: http://lifeintimes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0