Moi, en vinnare

Snacka förvånad jag blev när jag kom hem och precis som Frida vunnit en nivea oxygen från glamour. Jag som aldrig vinner något. By the by eftersom Frida sa vad hon använde fär dagkräm kan jag säga det att jag använder clinique, och ibland garnier för ombytes skull. But whateva
// Anna

                                                            Här kunde jag ha satt in en bild, 
                                                            men sån tur har man inte alltid.
                                                            Man slapp ännu en video i alla fall.
                                                            

Kommentarer
Postat av: M

Grattis

2008-05-07 @ 19:17:23
Postat av: Cissi

vad bra för dig, Anna! jag vinner inte heller något... förutom på skolans kväll på hågadal för några år sen... jag vann tre gånger! och så har jag vunnit en sån där stor nalle på Gröna Lund och en panter/puma på Liseberg... annars, aldrig! ... jag lägger ner mitt klagomål p.g.a. osannorlikhet...

2008-05-08 @ 16:23:02
Postat av: Cissi

Anna! Anna! gissa vad! ... ... ... jag har en egen blogg nu! titta gärna förbi då och då ;D men jag har bara skrivit introduktion än så länge, men kom gärna förbi! den heter: www.thisismyday.blogg.se och lämna gärna kommentarer! :)

2008-05-09 @ 22:39:32
Postat av: friiii

yeeaaah :D join the club ;)

2008-05-14 @ 22:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0