Au revoir!

Tänkte bara säga hejdå :)  Nu är det Paris som gäller!
Jag ska se om det blir nått tillfälle att sticka in på något litet internetcafé eller så (eller skolan kanske har en datasal!?) och kolla in bloggen, vad som händer och så...
 Jag vet, det är inte många dagar det handlar om (4...) , men jag är lite nervös. Hade vart mindre läskigt om det vart frida o jag (a)... :(

Men på måndag är jag tillbaka å då är det 80-tal som gäller på avslutningsfotot. Axelvaddar å sånt XD

Kram på er allihop,
//Hanna

Kommentarer
Postat av: Anna

Köp nåt fint i Paris

2008-05-12 @ 21:41:20
Postat av: Cissi

ha det så bra i Paris hanna! och grattis på födelsedagen! vilken härlig födelsedagspresent asså! :D åka till Paris! wow! wohoo! hahahahahahahahahahahahaha *host host* oj... aja, ha de gött! :)

2008-05-13 @ 13:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0