The shoe

Efter en lång dag i Sthlm med Sofi(a) är fötterna helt slut, inte sådär lite smått som när man går på stan några timmar i Uppsala utan snarare 12 timmars konstant shoppping i klackar. Visserligen är de wedge heels, men fortfarande höga. Jag avslutade dagen i conversen vilket inte passade outfitten, men vem fan bryr sig.

Dessa två par skor är mina absoluta favoritskor, men den ultimata skon som jag inte kan få ur huvudet är Dries van Notens sneaker/ wedge heels. Första gången jag såg dem var via starchannel när de visade dries van notens pret a porter spring 2007, och sedan har de poppat upp överallt i tidningar på nätet och på kändisar. Dn blev den mest kopierade skon år 2007. Jag skulle vilja ha orginalet, men de kostar cirkus 4000 kr, vilket är ett överkomligt pris för överklassen men ej för någon som cirkulerar foodcourt tills att jag hitttar den måltid som ger mest för pengerna, vad jag tycker om själva rätten är mindre viktigt. (För övrigt såg jag och Sofi Veronica Maggio på foodcourt igår.)
image5 
Här är då självaste skon, och jag sägeer som Tiffany Pärsson Det är min bästa sko. En tidlös klassiker som är både outstanding och casual.


Kommentarer
Postat av: Duh

Ok, major tabbe med det missade e:et i rubriken. jga har sagt det förut och jag säger det igen: Livet går vidare

2008-03-29 @ 13:12:51
Postat av: hannat

snygga! :)

2008-03-29 @ 13:55:52
Postat av: Duh igen

Jag fixa tabbarna

2008-04-02 @ 17:11:25
Postat av: Anonym

fyfan va fula skor .__.

2008-04-08 @ 15:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0