Sol

Hej!
Idag blev jag så otroligt glad när jag drog upp rullgardinen; det var soligt!!! Då gör det inte lika mycket att det är kallt och att det fortfarande ligger snö kvar överallt. 
Jag blev värsta sugen på att gå ut, så nu har jag vart på långpromenad. Bra start på dagen..

Solen gör att  jag vill ha vårkläder!...och sommarkläder också när jag tänker efter... Alltså, jag såg så himla söta klänningar igår som jag vill ha vill ha vill ha. Jag ska köpa nån av dem tror jag.. fast det kanske får bli en budgetvariant. Samma klänning som var så där underbar fanns i en något mindre snygg men deffinitivt billigare variant på en annan affär...

Nog om mina kläddrömmar. Ha en mysig dag i solskenet!!

 //Hanna


Kommentarer
Postat av: fri

sol sol sol (:

2008-03-28 @ 11:23:34
Postat av: fia

hah :D den på "den andra affären" var kalas. Det dyrare är inte alltid bäst! :P

2008-03-28 @ 18:11:09
URL: http://lifeintimes.blogg.se
Postat av: thune

haha, kanske inte :)

2008-03-29 @ 10:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0