God morgon

Gomorron gomorron. Här satt jag och försökte komma på nåt att göra... och då kom jag på att jag kunde blogga! 
Igår var det singstar hos Amanda. Jag älskar verkligen det spelet och tillsammans med våfflor (det var ju våffeldagen) och kompisar vart det så klart jättemysigt!! Det var i alla fall Rock ballads och 90:s som gällde igår och ironiskt nog va jag typ bäst på "Barbie girl" :S Shit... 

Har nån nått förslag på vad jag ska hitta på idag föresten? Jag vill inte sitta här hela dagen, som jag typ gjort alla dagar den senaste tiden! Det får vara slut på sånt nu :P 

Ha de'
/Hanna

Kommentarer
Postat av: Vem fan tror du

Thune, ta tag i telefonluren, slå siffrorna och ring en vän, duh.

2008-03-26 @ 20:33:53
URL: http://tankarutanbilar.blogg.se
Postat av: thune

Anna: hahah, dina råd är alltid så konstruktiva(säjer man så?) å bra ;)

2008-03-26 @ 21:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0