Fika,fika,fika

Hejhej!
Nu har vi inte bloggat på ett tag. ´Vår blogg har nämligen flyttats, från blogg.se till typ publishme.se eller nått. Hur som helst, här är jag nu! Och nu är det helg för oss, för imorgon är det ju nationaldagen, härligt :) Det blir förhoppningsvis bad imorgon.
Den här veckan har verkligen varit supersoft, väldigt lite jobb och väldigt mycket fika. Så fort vi svenskar vill fira någonting, ta farväl eller inte har något annat att göra så äter vi. Haha, i alla fall har det varit så de senaste dagarna. I tisdags blev vi bjudna på fika i vår klassföreståndares trädgård, idag på biologin var det värsta festen med glass och cholkadkaka och på elevens val åt vi kakor (fast det gör vi i och för sig varje vecka....)
Förutom fikat har vi ägnat veckan åt detta:
- Igår hade vi ett litet vattenkrig på lunchen. Det är SÅ kul alltså! Jag blev plaskblöt, men jag ska minsann kräva revanch nån dag.. alla är så upptagna bara...
- Alla lektioner har bestått av filmtittande. Filmerna var väl av varierande kvalité, men franskafilmen var lätt bäst.


Ja, så var det med det.
Nu får ni ha det så bra,
//Hanna

Kommentarer
Postat av: Cissi

det var kul att se er ha vattenkrig! XD men jag blev också lite blöt! men bara lite... nästa gång kan ni tänka på att inte springa nära civila?! haha! :D aja... dissa inte fikat! det är ju det bästa med skolan! ;D tihi! \(=^-^=)/ men jag tycker lite synd om Gurli... såg du att hon grät? stackarn... :( förresten! hon gav mig G i allafall! hon är snäll... :) måste sluta nu, hej då! :)

2008-06-05 @ 20:54:48
URL: http://thisismyday.blogg.se/
Postat av: HannyPanny

Men brun-thune!Det e ju bara å slänga lite vatten på nån! Vadå upptagna? Man märker ju om man blir blöt :)VATTENKRIG!!!!!!!!!

2008-06-09 @ 20:37:44
Postat av: hnna

Haha hanna :D Man kanske får passa sig på avslutningslunchen :P

2008-06-10 @ 09:05:14
URL: http://lifeintimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0