Sommarlov

Hej allihop!
Nu har vi sommarlov, nian är över ÄNTLIGEN. Jag klarade det. Det trodde jag inte i höstas... Men nu vet jag inte heller om jag tycker att det är "äntligen" längre. Alltså, visst sommarlov är alltid skönt, men det kändes inte som att det var dags att skiljas från 9A än. Jag tycker snarare att jag den här sista terminen på allvar börjat trivas... jag är väl lite sen i starten kanske ;)
 
Men en mysig avslutning blev det trotts allt. Bland annat sjöng ´vi i Franska gruppen och det var verkligen såå himla härligt. Alla log och det var som att det bara sprutade positiv energi när vi skrålade ut de numera välkända raderna "Auuu Champs Elysséeeeeees". En underbar känsla. Den gruppen blir det också jobbigt att skiljas från...
Sedan hade allas våran R köpt prinsesstårtor, varav en var en riktig satstårta med vårat klassfoto i marsipan på!




Nu börjar en ny tid XD

Take care

//Hanna




Kommentarer
Postat av: Cissi

mums! visst kommer man ju sakna det lite grann, men jag har haft ett lite smått dåligt på skolan... lite bråk och känslomässiga grejor och sånt... ska bli skönt att bli av med sånt, synd bara att man förlorar de goda tiderna... aja, förresten... jag fick en alldeles egen bärbar dator, för jag klarade alla ämnen! jag var i ganska mycket trubbel och mamma kom på att hon skulle ge mig något som muta så att jag skulle jobba hårdare... det funkade tydligen, för mina betyg blev lite bättre :) jag ska gå och ringa någon nu! hej hej!

2008-06-12 @ 20:06:30
URL: http://thisismyday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0