HALLO AUS DEUTSCHLAND!

Hej po er, sitter i datasalen i internat skolan i den lilla stan bad sahcsa i mellersta nordtyskland. allt är bra, hoppas jag hinner skriva lite mer en annan gong, for min tid gick egentligen ut for typ 5 min sen, klockan 9 äre disko igen, det var flirtdisko i torsdags, börjar redan blanda ihop dagarna satt o tänkte i typ en kvart inann jag kom po vilken dag det var.

Jösses ett helt inlägg med onödigt info. Skriver lite mer intressanta saker senare ;D später som det heter po tyska!


tchüss!


fia

Kommentarer
Postat av: Cissi

sjysst, är du i tyskland?! förresten, (hoppar från ämnet) vilket gymnasium ska du gå på? var det rosendal? aja, iaf... ha så trevligt i tyskland!

2008-07-20 @ 16:31:03
URL: http://thisismyday.blogg.se/
Postat av: Thune

Åååh, vill vara där med dig!! Det är så mkt du måste berätta sen, det inser du va!? ;P Anyway, vaddå flirtdisko?? :O

2008-07-27 @ 20:17:01
URL: http://lifeintimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0