ROCK N ROLL! :D:D:D

Haha hej igen! Nu är jag helt såld på en låt igen. Och jag måste bara skriva in här igen. Jag är schlagernörd som ni kanske vet. och nu vare ju lite tävling på tv, nämligen MGP nordic 2008 IGEN. vinnaren - norway OFC. så jäkla bra. hon som sjunger är ju grym och supersöt. vad mer kan man begära. typ norges sahara hotnights. jää!

Tävlingen gick av stapeln i dänemachrk. Två bidrag varedera ifrån sverige, norge, danmark o finland. (synd att inte island får joina). ett bidrag från varje land röstas vidare till "finalen" där ett bidrag koras till vinnare. norge vann (OFCOFCOFC) danmark två (med sina raphiphop låtar - always the same) finland (footboys - två små momintroll som stod och söng om footboll.) sweden last igen.


De sjunger på norska / samiska. Norska samer ifrån nordersta nordnorge. Oro jaska beana betyder .. håll tyst hund. :)

puss fia.


Kommentarer
Postat av: thune

hahah, typiskt :) såg inte mgp iår. Attans!!! ;P Kraam <3

2008-12-05 @ 19:09:10
URL: http://lifeintimes.blogg.se/
Postat av: Cissi

wow, hon var faktiskt grym och supersöt... coolish! ;)

2008-12-05 @ 22:28:48
URL: http://thisismyday.blogg.se/
Postat av: thune igen

har svenskarna extremt dålig smak eller bara en helt annorlunda smak än norrmän, finnar och danskar? Fast vänta nu, kom inte sverige först förra året vill jag minnas ? :P

2008-12-07 @ 12:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0