Olivia Newton-John, släng dig i väggen!

Hej!
Igår var det julklappsbyte hemma hos Fia som gällde.Och jättegod fudge och chips och hannas osaltade popcorn. ^^ Supermysigt!!
Anna och jag fick gå skattjakt i källaren för att hitta våra klappar, vilket visade sig vara två übertjusiga t-shirts, en med "The Annas" (beatles fast med annas ansikte på alla medlemmarna) och en med John Travolta med moi i famnen hahah... Amanda fick "Biktboken" och högläsning i den fick oss alla att känna oss som små änglar (a) vi har aldrig fått konstiga tankar av att se människor med smala huvuden tillexempel... ;P
Kram på er <3
Thune

Kommentarer
Postat av: Haaaaaaaannnnnnnna (med de osaltade popcornen)

Jag vill ha biktboken!!!!!!! Så kul med typ "jag är bara tillsammans med min kille för att han betalar mitt bredband" :)

2008-12-28 @ 21:45:52
URL: http://osaltade.popcorn.popcornblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0