Umbrella's keep bothering my brain

Guy de Jean Arlequin Duck UmbrellaDet verkar som att varje år just vid denna tidpunkt blir jag som galen i paraplyn jag vil bara ha och ha, färgglada, 1800-talsstuk, randiga, prickiga, de med mussepig på, blomminga och till och med dem som får mig att flyga. Men helst av allt vill jag att de ihopfällbara regnskydden ska vara färgglada och märkbara, jag vill att de ska synnas så att inte bara jag utan även alla andra ska behöva plågas av dess färgglada glans. Även fastän jag vaje vår fantiserar om det perfekta paraplyt så värkar det som att något annat driver mig till att istället köpa ett praktiskt svart, skruttet och ihopfällbart paraply i väskformat. Tåkiga jag varför lyckas jag alldrig genomföra mitt hjärtas innersta och sannaste önskan. Men nu du denna vår smäller det nu ska jag verkligen för en gång skull köpa ett skit coolt paraply men sprakande färgnyanser så bli inte allt för förvånade när jag en vacker eller vänta.. regnig dag kommer till skolan med ett vackert Mary Poppins paraply i handen.

You know you love me
//Amanda

Kommentarer
Postat av: fia

haha underbart :D

2008-04-09 @ 21:49:36
Postat av: thune

hahah, Vem skulle inte vilja ha ett flygande paraply ??
:D

2008-04-10 @ 08:19:57
Postat av: ...!

tjo lalala haha paraplyn är så coola

2008-04-10 @ 17:15:35
Postat av: Anonym

you know you love me? sämsta ja hört..

2008-04-10 @ 20:51:28
Postat av: Maria

Mitt paraply är knallrosa.. med små blommor, cirklar och mojänger av världens alla färger all over it. Hha.. Älskar det ^^
En kompis råkade ha sönder det här om dagen... men så fäst som jag är vid det så lagade jag det. Mitt paraply är ingenting jag ger upp så lätt inte!
-
sv: Tack för tipset, fröken Anna! Jag skall överväga detta ^^

kram

2008-04-10 @ 21:44:21
URL: http://mariahh.blogg.se
Postat av: fri

härligt i regnet :)

2008-04-11 @ 08:28:27
Postat av: Anonym

Jag blev uttråkad... Sorry, men det är sant... Förresten, lär dig att stava och sätta ut kommatecken...

2008-04-17 @ 13:13:52
Postat av: Anna

Cissi (alias Anonym) du behöver inte hålla på så, ingen blir gladare av det ,skapa en egen blogg om du har så mycket att gnälla på.

2008-04-17 @ 19:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0