Toamtocitron

Jag har under tisdagskvällen skrivit tre inlägg som alla i tur och ordning bara raderats när jag råkat komma åt "enterknappen". Nu orkar jag inte ett till så jag tar det kort. Jag lagade middag själv idag, det är otroligt vad mycket  svårare allt blir utanför hemkunskapens trygga väggar. Det blev i alla fall varm tomatsallad, fast den smaka i princip bara citron, surt som fan på alla sätt. Men mamma sa att hon skulle ha det till lunch imorron så lite potential hade den nog. Även om alla gjorde en liten grimas varje gång man åt en bit. Händerna doftar starkt av citron och jag är lite orolig att även tangentbordet kommer att göra det snart. Men men, man ska inte klaga, det finns de som har det värre.
// Anna


Kommentarer
Postat av: lotti

inte? dricker mest cola & skulle vara nyttig med lite vatten hehe.. loka gillar jag med annars! vildäpple, så god.!

ha en trevlig kväll!

2008-04-22 @ 22:22:31
URL: http://www.yoohh.blogg.se
Postat av: Ellen

Nä man ska inte klaga.

2008-04-24 @ 17:13:17
URL: http://tankarutanbilar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0