spela hela dagen..

Hej!

Idag har jag spelat och spelat heeela dagen ;)
Klockan elva samlades orkestern på Musikens hus där vi sedan övade. Efter det åt vi lunch och gick till Nanna, där vi fortsatte öva.  När vi till sist hade konserten kändes det väldigt löjligt, för det satt typ 10 pers. i publiken. Sånt är alltid trist (värst var gången då vi åkte och spelade på musikmuséet i Stockholm och ingen hade gjort reklam för oss så de enda som kom var våra föräldrar från Uppsala...). Men trots allt tror jag att det var en nyttig dag för oss, för vi behöver intensiv träning. I Örebro i maj måste vi nämligen vara BÄST, för vi vill ju vinna i sm för unga stråkorkestrar...
image27
Det var föresten minst lika skönt väder idag som igår och i pausen gick jag´, M och S och åt mjukglass vid bryggan. Mums!!
image28

Tyvärr vart det ingen sleepover, men imorrn ska vi ut på picknick istället, mys :D

//Hanna

Kommentarer
Postat av: Anna

Thune, S & M, vad tänkte du där?
jag har dålig humor, men whatever

2008-04-26 @ 22:53:45
URL: http://lifeintimes.blogg.se
Postat av: thune

haha, jag ä rädd att jag inte såg dt roliga. Jag tänkte bara att man inte ska nämna namn på folk som inte har sagt att det är ok ") Men kul att jag kunde roa dig

2008-04-27 @ 09:26:46
Postat av: Cissi

var det kul? på övningen menar jag... jag hoppas det i allafall! :D jaja, ha en bra helg! :)

2008-04-27 @ 13:45:59
Postat av: hanna

Cissi: ja :) Det var skitkul! Hoppas du med har haft en bra helg ")

2008-04-27 @ 18:02:02
Postat av: Cissi

hanna: ja det hade jag! :)

2008-05-09 @ 16:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0