Pyttsan

  Sitter här och försöker motstå frestelsen att hålla mig borta ifrån engelska projektet. Jag är så jävla sur för att de asfalterade våran gata. Det suger. Suuuger. Visst, det finns många argument till varför det är bra med asfalt, men det spelar ingen roll hur bra ni är på att argumentera. Ni kommer aldrig få mig att trivas med asfalten.
Blabla, det dammar så mycket med grus, och blabla bilarna går sönder när de kör i full fart över hålen i vägen.
Men vafan. Nu är vägen bred som Autobahhhhn och bilarna kan köra raksträcka tvärs igenom hela ballahutten ut till Vårdsätravägen. Dammet är vi inte av med, och trafiken har ökat eftersom väglaget är mycket bättre. Hela kvarteret himage7ar tappat en del av sin mysighet. Det var som på landet i stan vafan. Fy skämsskäms kommunen.




Höll på i ett år och försökte lägga in en bild som jag själv hade tagit men det var helt omöjligt så här är ett kort på en vacker grusväg taget av nån random duktig fotograf.

pusshej
fia.

Kommentarer
Postat av: thune

De där var väl inga bra argument heller!Jga håller med dig: Grusvägar är ju hur mysiga som helst ju!! :)

2008-04-03 @ 20:56:07
Postat av: THUNE

Hej! jag vet. det är inte thune hihi. arbetar under cover lixx. skit med asfalt. fult som fean

2008-04-04 @ 12:46:48
Postat av: rut

random duktig fotograf tog snygg bild

2008-04-04 @ 15:05:51
Postat av: Lilla Linnea

Grus 4 ever! xD

2008-04-08 @ 16:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0