Puss


Ohlala, tjena tjena. Vilken trist dag. Idag har det snöat igen, vad händer egentligen.
Jag vill åka bort nånstans där det finns ett stort varmt täcke, sol och en gigantisk frukostbuffé. MAHA.



I väntan på bättre tider letade jag i skivsamlingen ( åååh den är så gigantiskt stor - noot ) och hittade gamla eurovision skivan ifrån 2000. Jag vet att jag tjatar om den jämt men den är så klockren.
Nya favoriten: Einar Ágúst Vídisson & Telma Ágústsdóttir - " Tell me! " hohoho.

Ska nog ta och beställa Christer Sjögrens samlings cd också. Tänk er glädjen att ha alla gamla godingar samlade på samma skiva? Kan det bli mycket bättre. " I mitt eget blue hawaii " på högsta volym hela natten lång.
Paaarty Paaarty!
Hör vikingarna spela en riktig hit
 -
www.youtube.com/watch?v=NlO3g8f7iRE

Feel it.

Fia.

Kommentarer
Postat av: Compagneros

Åhh, frukostbuffé.. (L)
Och vikingarna. Har Christer Sjögren varit sådär ung? :O Men perfekta buggmusiken jue! ;D

2008-04-09 @ 21:51:52
Postat av: fia

hahah. ah det kan hända. men inte mer än så ;D

2008-04-09 @ 21:54:22
Postat av: Amanda

ååå va jag håller med dig man vill ju bara härifrån, jag vill bara ha värme!

2008-04-10 @ 08:20:37
Postat av: M

Käka myror, hellre limpa. höhö och inte sånt hö som hästarna äter

2008-04-10 @ 13:54:21
Postat av: Maria-Therese svarar

Hej Fia! Om du går tillbaks in på min blogg och kollar på "Meningen med påsken...Livet" så finns det en video där. Kolla på den. DET är vad påsken egentligen handlar om, också för mig. Påsken innebär väl också för mig att äta påsklunch med familjen och förhoppningsvis få ett och annat påskägg med godis ;o)
Vad betyder den för dig?? Vad tyckte du om videon??

2008-04-10 @ 19:52:00
URL: http://gudshandiminvardag.blogg.se
Postat av: emmajohanna

svar: Hehe ja, de praktiskta är 10 gånger roligare :) har du körkort?

2008-04-10 @ 19:52:22
URL: http://emmajohannasillman,blogg.se
Postat av: Mika

suck ibland kan skolan sugaaa liite för mkt haa ;D

2008-04-10 @ 20:54:46
URL: http://miikylja.blogg.se/
Postat av: Matte

ska kolla det :) tack för tipset, och heja Christer!!! :p

2008-04-10 @ 20:57:45
URL: http://maatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0