middagsunderhållningen Hanna

HEjhej!!
Jag har just kommit hem från en liten konsert, eller egentligen har jag ingen aning om hur stor den var, men vårt deltagande var i alla fall ganska kort... Vi spelade väl en sissådär tio minuter (två musikstycken var det i alla fall...)
Vi, och några andra orkestrar och körer var nämligen "middagsunderhållning" på SMoK-konferensen som hålls här i Uppsala. (SMoK= Sveriges musik och kulturskolor)
Jag tror att det gick bra. Det kändes så i alla fall och när de cirka 300 rektorerna för sveriges kulturskolor applåderade entusiastiskt drog jag slutsatsen att vi inte var helt bedrövliga i alla fall... (Fast de kan ju i och för sig bara ha varit artiga...)
   Det var i alla fall kul. Jag träffade lite folk, som t.e.x. C från malma. Och så fick vi en massa information om RUM-festivalen där vi ska tävla i maj (förövrigt är det typ nästan samtidigt som balen, men inte riktigt så samtidigt att jag inte kan gå :D ). Det ska bli superroligt!!!

image8



Jaha, nu vet ni det! Nu ska jag se om det finns nått sevärt på tv ikväll... kanske tittar lite på medium eller så...
Ha det bra
//Hanna

Kommentarer
Postat av: yeah

SMoKing good (:

2008-04-04 @ 12:44:21
Postat av: Duh

300 kulturrektorer klappar åt Thune

2008-04-04 @ 12:47:19
Postat av: greta

gretas syster sofia näring jobbar med pepparkakehans. dom letar nytt hus. häxfritt

2008-04-04 @ 12:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0