lördag

Hejhej!
Idag har jag vart i Stockholm med Frida och Sofia. Kulkul!! Det vart mycket tittande på eventuella balklänningar och jag hittade en som jag tyckte mycket om på MQ. Den såg inte så anmärkningsvärd ut vid första anblick, men på mig va den perfekt. Jag ska nog köpa den på fredag när vi är tillbaka i stockholm.
Det blev lite annat oxå. På tåget på väg dit sa Sofia "Ofta man går på HM i Stockholm när det fins i Uppsala" hahah, det första vi gjorde när vi kom fram var typ att gå till HM :P Jag köpte mig i alla fall en tunika/linne.
  Sen så köpte vi gottgott i hötorgshallen. Sofia köpte 5 påsar av den där gröna saken som jag alltid glömmer namnet på och som bara hon verkar gilla. En gubbe (som jobbade där) gav oss en massa "vitaminbär" som var jätte... speciella....
Lite frozen yoghurt blev det också. Vad sägs om vår fantastiska affärsidé "Thune's yoghurtshop"? Kanske Uppsalas nya inneställe?!  Haha.
Nu ska jag i alla fall leka modebloggare och lägga in bild på min fina lila tunika...
 
Föresten kommer vi snart att lotta vinnaren i den lilla undersökningen några inlägg längre ner!

Ha det superbra!
//Hanna

Kommentarer
Postat av: Amanda

asså jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig på balen.

2008-04-20 @ 10:25:35
URL: http://lifeintimes.blogg.se
Postat av: fia

hahaha ;DD ah jo HM

2008-04-20 @ 10:35:40
URL: http://lifeintimes.blogg.se
Postat av: kokkobellon

hej hej! snyggt linne/tunika! ;) passar dig perfekt :) var det kul att shoppa loss i stockholm då? XD

2008-04-20 @ 16:57:44
Postat av: fri

Gojibär :D

2008-04-21 @ 18:12:29
Postat av: thune

hrm, man har ju smakat godare ;)

2008-04-21 @ 18:28:32
Postat av: Bella

Snygg outfit! Om du har lust kan du gå in på min blogg och rekomendera några bloggar som du tycker folk ska läsa. Även din egen. Kram

2008-04-30 @ 11:09:30
URL: http://bellablogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0