hoppsansa

hejhej.
imorrn åker klass 9A till sthlm ;-)
otroligt härligt ju. Vi kommer att börja morgonen med en interpellationsdebatt (harjagförmigattdethette) i riksdagen, för att sedan vandra bort till östasiatiska muséet för en egen guidad tur inkluderad lite meditation. Senare stannar vi självfallet kvar, alla tråkmånsar tar tåget hem direkt efter..
Ska försöka hinna titta förbi VeckoRevyns dag, 15-18 är det öppet! Stannar där längre om det är nå kul ;-) Annars är det väl lite shopping som gäller. Ska komma ihåg att kika in på Zara, affären vi totalt glömde att beöka förra helgen. oops.
 
                                                                          ( bild jag tog i kungsträdgården)

pussar, frida

Kommentarer
Postat av: marie

roligt...

2008-04-24 @ 17:25:42
Postat av: thune

wiii :P Det blir superkul :) Väldigt nyfiken på hur jag ska klara av meditationen utan att skratta ihjäl mig...

2008-04-24 @ 19:40:29
Postat av: Åsa/asamia

Tack för kommentaren i min blogg. Hoppas ni får en kul dag i Stockholm!

2008-04-25 @ 07:01:50
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Cissi

men hallå, du kan ju inte vara så taskig! "Senare stannar vi självfallet kvar, alla tråkmånsar tar tåget hem direkt efter..", det är ju taskigt, frida... jag trodde inte du var sån...

2008-04-25 @ 17:59:15
Postat av: hannat

humor, inte task :P

2008-04-25 @ 20:15:39
Postat av: Cissi

... men eller hur...

2008-04-25 @ 22:41:18
Postat av: fri

oj haha, alla tror att det är personliga påhopp när man skriver här på bloggen :p cissi jag visste inte att du skulle stanna? skrev det här dan innan.. personligen tkr jag det är mys att stanna, det är min åsikt. tråkigt å åka hem när man ändå är i huvudstaden. och som hannat sa, humor.

2008-04-26 @ 15:01:52
Postat av: Cissi

... jo, men tänk efter lite nästa gång... tänk på ordspråket: "Tänk två gånger innan du säger något"... det gäller också när du skriver! :) jaja.. måste äta nu.. hejhej

2008-04-26 @ 16:04:44
Postat av: thune

omg vilken vacker bild ")

2008-04-26 @ 19:48:53
Postat av: Anna

Asså kokkobellon (inget taskigt utan Cissis egna internetalias som hon kom på själv, här kallar vi inte varran taskiga saker nej,nej sådant överlämnar vi till de mer etablerade i sådanna syften) du får chilla lite, ta inte saker på allvar, gör som Thune skratta och le. Ta allt med ett leénde, som ett annat ordspråk säger.

2008-04-26 @ 23:00:35
URL: http://lifeintimes.blogg.se
Postat av: fri

cissi, jag står för vad jag skrev. självklart tänker jag efter innan jag skriver. och jag räknar med att folk inte tar inläggen superseriöst annars kaske du bör läsa en mer seriös blogg?
thune, älska kungsträdgårdens träd

2008-04-27 @ 19:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0