Carpe diem

Hörde värsta grejen nånstans, lev livet som om idag vore den näst sista dagen i ditt liv.
Lite småpinsamt att jag inte kommer ihåg vart jag har hört det, radion, Filippa Bark, tidningen? ih. anyhow.
Det var liksom avslappnande, utpustande. Eller vadå utpustande, jag menar att man kan pusta ut. Du slipper liksom hoppa bungy jump, se pyramiderna, bli Usas president, få alla rätt på ett prov idag. För det kan du alltid göra imorn :D:D

Kalaaas.
 


Fryser så in i bubblan. Jag tycker fortfarande att ni ska prova det här med att värma lingonsylt och hälla en klick i honungsyoghurt, för det är helt enkelt underbart. Sötman och värmen ifrån lingonen blir ett så fantastiskt kontrast till syrligheten och svalkan ifrån yoghurten. Ohlala, dregel.



Inbillade mej att det var min specialitet på den här bilden, men det där är nog i själva verket vinbär. Men mumma som mumma, säg. : )

Fia.

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är Filippa Barks lärare, när han pratar om grekiska filosofer.

2008-04-16 @ 17:26:12
Postat av: ronjan

ingenting är bättre än pasta pesto , med kyckling och cashew nötter :)

2008-04-16 @ 17:37:47
URL: http://rsd.blogg.se
Postat av: Anonym

Hahaha jaa hans byxor är gryyym!! ;-)

Ha en bra kväll...

2008-04-16 @ 17:44:04
Postat av: IdaB

Svar: okej, gick det bra för dig? =)
Det är inte alls säkert det är lättare, det känns som om jag suger i engelska så vi får se hur det går!
Ha en bra kväll=)

2008-04-16 @ 17:46:50
URL: http://Idaab.blogg.se
Postat av: Amanda

haha juste så va det, det var filippa barks lärare som sa de ja hahah de va han den "smarta" NO-läraren NOOOT!

2008-04-16 @ 20:21:22
URL: http://lifeintimes.blogg.se
Postat av: Thune

haha, jag fattar inte ad som är så gott med det! Men man kanske skulle prova nån gång...

2008-04-17 @ 07:58:57
Postat av: Cissi

låter... uhm... gott?

2008-04-26 @ 16:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0