Bestefar og jeg

Jag är så grovt ointresserad hur man använder en dator korrekt så jag är inte medveten om hur man sätter in en film från youtube så jag skriver länken istället så får man klicka själv, så svårt kan det inte vara.  http://youtube.com/watch?v=4YFmCAdhdNQ
Det är Henrik Dorsin som är en liten dansk "dräng" i "Bestefar og jeg", från Grotesco.
Jag är nog lite hypad på dansk också, det är ett megasjovt språk.
 Bilden är från en annan sketch med grotesco som är sjukt kul den med. Den heter "The trial", finns också på youtube men man borde skriva grotesco också för att hitta den där. Den går i princip ut på att de inte pratar engelska utan bara hittar på "as they go along", se den istället för att läsa min sketna förklaring. 
// Anna

Kommentarer
Postat av: Ellen

Haha!
-Bestefar jeg kan icke simme!
-Det kan icke jeg heller.

2008-04-27 @ 22:34:59
Postat av: Sara

Det var roligt!

2008-04-28 @ 13:24:31
Postat av: hanna

hahah klockrent!

2008-04-28 @ 13:48:33
Postat av: Sannie

Jag menade nog snarare en biljett där jag inte behövde bestämma vart jag skulle bara hoppa på första bästa tåg buss. Men visst det skulle förmodligen missbrukas och alla skulle börja resa gratis och såvidare. Men men om man nu inte orkar göra något i livet kan man väll få resa buss och tåg gratis?

2008-04-28 @ 20:10:29
URL: http://hardcorecandy.blogg.se/
Postat av: Petter

Erection your onion!

I just wanna be your morgan freeman!

2008-04-29 @ 18:27:52
URL: http://pttr.blogg.se
Postat av: Anna

Fan vad Grotesco äger

2008-04-29 @ 18:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0