A+

Efter 2 timmmar av framtidsavgörande engelskaprov med stark men onödig nervostitet är nians engelska läs- och hör -förståelse av nationella prov över. Det var inte svårt, men det var långt och stressande. En grej som var jobbig var de som blev klara först och skulle visa för alla andra hur snabba de var. Vi bryr oss seriöst inte om dom gjort provet snabbast av alla, vi skiter i hur bra dom stavar eller hur fint formulerade dina meningar var, vi skriver, och vi behöver koncentrera oss. Så snälla sluta sträcka på dig onödigt högt och lägga ner dina saker i väskan med ett bang. Vi som tar den tid vi är givna för att skriva, vill inte bli störda.
För övrigt har vi bara en del kvar på engelskan och hela matten, sen är vi klara med nationella proven.
 Vi hoppas på A+
image6 
You know you love me
//Amanda och Anna


Kommentarer
Postat av: greta

mmmhhatar fotsteppande. hhhh hatar

2008-04-04 @ 13:42:25
Postat av: gretas granne

ni kmr få A+++ på engelskan!

2008-04-04 @ 15:01:39
Postat av: Anna

Yeah we will

2008-04-04 @ 19:20:22
Postat av: Anonym

ja, den luktar asjävla gott ;)

2008-04-04 @ 19:54:54
URL: http://jossan1.blogg.se
Postat av: Malin

Sv: Visst är han. Du menar Justin?

2008-04-04 @ 20:01:18
URL: http://maaaal1n.blogg.se
Postat av: Anna

Ja Justin

2008-04-04 @ 20:07:50
Postat av: Jessi

skönt att nationella i engelska är klart för dig :)

2008-04-04 @ 20:10:06
URL: http://jessi91.blogg.se
Postat av: Elin

svar:jag vet:D haha men han är en av dom få i den svenska musikvärlden som jag tycker om:P haha:D

2008-04-04 @ 21:28:16
URL: http://elinelinelin.blogg.se
Postat av: Lotta

var det bara hela min skola som tyckte hörförståelsen var svår? ;)

2008-04-04 @ 21:33:32
URL: http://lottaaaa.blogg.se
Postat av: Lenitha

Ja det gör ju det ;)

2008-04-04 @ 22:02:49
URL: http://guldiwa.blogg.se
Postat av: Elin

tack...

2008-04-05 @ 09:10:02
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Designtjejen

Hoppas att det gick kanon!!

2008-04-05 @ 09:16:43
URL: http://designtjejen.blogg.se
Postat av: M

Bra kämpat Anna

2008-04-05 @ 12:47:57
Postat av: Nina

Haha nej chockbrunt har jag inte hört talas om :P Men rosa är nog favoriten!

2008-04-05 @ 13:44:36
URL: http://www.ninai.blogg.se
Postat av: Jessica

Svar: Tack =)
Minns att jag tyckte att nationella var lite överdrivet. Alla sa att det skulle vara sååå drygt att sitta så länge osv.. Tyckte inte att det var så jättehemskt. Men hoppas att det gick bra! =)

2008-04-05 @ 16:27:45
URL: http://rosaplatask.blogg.se
Postat av: Anonym

jaja... klaga inte...

2008-04-07 @ 09:59:00
Postat av: Anonym

kanske ska sluta snacka skit på bloggen och konstatera att den är offentlig...dickhead

2008-04-07 @ 18:51:14
Postat av: Anonym

aaa jag håller med! äckliga ungar som leker americaner! HAHA åååå jag vill ha A+ vadfan vi lever i sverige! Också ska ni gnälla på andra i er klass när dom uppenbarligen blev klara före er..patetiskt.. och så kan ni tydligen inte ha en egen åsikt utan båda måste vara exakt likadanna.. fyyyyyyyyyyyyfan

2008-04-07 @ 18:55:41
Postat av: fia

hahah. tönt kommentar. du ska veta att vi inte tar åt oss ett skit. puss på dej!

2008-04-07 @ 20:02:23
URL: http://lifeintimes.blogg.se
Postat av: jocke? xD

numero uno: jag steppar pga ett nervöst tick som aktiveras när jag blir stressad vilket jag tkr att nationella provet kan räknas till som. så jag tkr att det e taskigt att sitta och trasha någons lilla fel trots att man inte kan hjälpa det *titta måttligt irriterat* Det e som om ni skulle sitta o trasha alle för att han blinkar frenetiskt när han blir stressad

numero dos:liksom dom ovanstående (måste lägga till att jag håller mig på armlängds avstånd ifrån dom eftersom att jag inte känner att jag måste hålla mig anonym) så tycker jag, men tydligt mindre extremt, att det e dålig stil att sitta och hacka ner på folk bara för att dom blev klara tidigare, henke snackar tvångsmässigt, jag steppar som ett tick och börjar göra ljud automatiskt när jag blir lite stressad och det jävla provet var på morgonen så det e väldigt onödigt att sitta o anmärka att folk sträckte på sig (man sträcker på sig när man e trött förrihelvete)
man ska inte hetsa upp sig för att någon annan var snabbare (eller bättre, så som ni även verkade antyda) än en själv, det e ett tankesätt som är direkt motbjudande(tolka inte det sista som ett direkt påhopp, utan snarare en liten upplysning)

2008-04-07 @ 20:26:53
Postat av: Ägare

Avundsjuka ser jag därnere ;)

2008-04-07 @ 21:23:16
Postat av: frida

jocke, vet att jag inte skrev inlägget men de klagar nog inte på dig med typ tix, det finns människor som har den ovanan att irritera med flit också. :p

2008-04-07 @ 21:30:38
Postat av: Amanda

Asså jocke detta inlägg var inte menat att bli ett personangrepp utan det var snarare bara allmännt gnäll på alla som avger ljud över huvudtaget under ett prov, det är något som jag vet att jag själv och andra människor också gör, så hemskt ledsen om du uppfattade det som att vi bara riktade oss mot just dig men så var det faktist inte, och dess utom var det så att vi inte heller var helt och hållet seriösa utan snarare lite ironiska plus att vi överdrev ganska grovt. Jag ursäktar om detta inlägg fick någon att känna sig utpekad som jobbig, taskig eller irriterande.

2008-04-08 @ 17:14:24
Postat av: Anonym

amanda verkar vara i ett behov utav hjälp? kanske psykiatri.. genom att läsa texten kan vem som hellst se att det hela är ett personligt angrepp.. kanske ska till och med personerna som känner sig utsatta anmäla denna blogg?

2008-04-08 @ 19:44:37
Postat av: Uterus

Det kanske har blivit en allt för stor grej av det hela, men jag vill bara påpeka att det är ett personligt påhopp då du/ni pekar ut diverse andra klasskamrater som slutade tidigast på erat nationella prov. Det kan inte vara en allmän kritik då du just pekar ut dom som gick tidigare än dom andra. I och med det så resulterar erat inlägg (som tydligen "inte" var personligt) i ett personligt påhopp.
Detta är acceptabelt för mig (dock inte för dom som skriver lagarna i Sverige) så länge man inte förnekar det man har anspråkat och inser att det är en offentlig blogg.
/En annan del av köping

2008-04-08 @ 22:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0