9A i Stockholm

Hejsan hejsan!
Idag var vi i Stockholm med hela klassen. Först var vi som Frida skrev tidigare på en så kallad interpellationsdebatt i riksdagen. hmm.. så  väldigt spännande var väl inte det, men å andra sidan stannade vi inte så länge så det var väl inte så hemskt farlig. Sedan åt vi lunch och jordgubbar i solen vid hötorget. Mysigt! Fast vi hade kunnat klara oss utan alla fåglar...
Därefter bar det av till Östasiatiska muséet där vår klass som vanligt lyckades göra ett fantastiskt intryck...
 Men när visningen var slut var "skoldagen" slut och vi kunde göra precis vad vi ville :) Anna och Frida skulle till Kungsträdgården för att gå på Veckorevyn grej. Kön var lååååång och H och jag som inte är prenumeranter och som  inte pallade att stå där och bara vänta hann gå och äta mjukglass och kolla i en massa affärer innan vi träffade dem igen.
Vi träffade de andra en stund och kollade in vad de fått hos veckorevyn (inte tycker jag att det var värt alla dessa vänteminuter, menmen.)  men efter ett tag bestämde vi oss för att börja dra oss tillbaka igen.
På tåget somnade vi nästan båda två... Så kan det gå...

Dessvärre hade jag denna gång glömt kameran, så några bilder blir det inte just nu. Vi hade i alla fall en bra dag i det fina vårvarma Stockholm!

//Hanna

Kommentarer
Postat av: Anna

A men jag fick lite småskit (typ fanta). Det var inte värt det. Men jag sa hej till von sydow och hon savarade, och dessutom växlade jag och Hannah Arnhög några ord om tipstundan, så lite kändisfaktor var detju. Men det var mest fjortisar som gillade att trängas.

2008-04-25 @ 22:32:55
Postat av: Cissi

låter skitmysigt! ;D

2008-04-25 @ 22:40:19
Postat av: thune

Anna: Haha, ja, det märkte vi som stog utanför, det där med fjortisarna.

2008-04-26 @ 08:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0